18/12/2010

Les marchés emergents comme objectifs

Victor Muller devrait annoncer en Janvier , la signature de partenariats pour la distribution de Saab 9-3 en Russie , Inde , Chine & Brésil .Il y a urgence à se positionner sur ces marchés déjà très convoités par des concurrents tels que BMW , Audi ou Mercedes .

Mais la mise en production de la nouvelle 9-3 n'étant envisageable qu'à partir de 2012 , sa commercialisation ne sera effective qu'à partir de 2013.

Victor Muller said on Friday that Spyker was keen to push sales of Saab in the fast-growing, populous BRIC economies of Brazil, Russia, India and China, where car ownership is increasing rapidly as incomes rise.

Saab sees its European rivals Audi (VOWG.DE), BMW (BMWG.DE) and Mercedes Benz (DAIGn.DE) as its main competition in these markets.

Read the rest on Reuters

15:38 Écrit par Golfhunter dans Actualité | Lien permanent | Commentaires (1) | |  Facebook |

Commentaires

Hello,
I hope that Saab will sell a lot in these markets. There are a lot off people who wants such solid and safe cars!!! And with all the new models coming..... let's hope and pray .

Écrit par : spartacus | 18/12/2010

Répondre à ce commentaire

Les commentaires sont fermés.